Képzési kínálatunk
Akkreditált pedagógus-továbbképzéseink
| Továbbképzés megnevezése | Óraszám | Alapítási engedély szám | Alapítási engedély érvényességének dátuma |
| A beszédészlelés és beszédmegértés folyamata és zavarai | 30 | 186/10/2022 | 2027. 06. 01. |
| A gyermekfolklór eszközeinek alkalmazása a mindennapi pedagógiai gyakorlatban | 30 | 980/9/2019 | 2024. 12. 17. |
| A kutya, mint segédtanár. Az állatasszisztált foglalkozások lehetősége a pedagógiában, gyógypedagógiában | 30 | 448/8/2020 | 2025. 08. 06. |
| A matematikatanulás zavarainak felismerése és kezelése | 30 | 302/9/2020 | 2025. 06. 10. |
| Autizmus – specifikus egészségnevelés curriculum alkalmazása | 30 | 115/10/2020 | 2025. 03. 04. |
| Autizmus-specifikus ismeretek a köznevelésben | 60 | 84/10/2020 | 2025. 02. 18. |
| Autizmus-specifikus pedagógiai felmérés-tervezés a köznevelésben | 40 | 917/10/2019 | 2024. 12. 17. |
| Autizmus specifikus ismeretek a korai felismerésben | 30 | 270/10/2022 | 2027. 08. 01. |
| Digitális eszközök és szolgáltatások az oktatásban | 40 | 246/10/2020 | 2025. 05. 07. |
| Digitális pedagógiai asszisztensek felkészítése a tanítási-tanulási folyamat támogatására | 60 | 631/8/2020 | 2025. 10. 03. |
| Értelmi fogyatékos és autista személyekkel foglalkozó szakemberek továbbképzése szexualitás és párkapcsolatok témakörben | 30 | 30/10/2022 | 2027. 02. 21. |
| Felkészítés a digitális fizikakísérleteket támogató programok alkalmazására a dinamikatanítás során | 60 | 263/8/2020 | 2025. 05. 07. |
| Felkészítés a kora gyermekkori intervencióra | 90 | 253/8/2020 | 2025. 05. 07. |
| Felkészítés a serdülőkori problémák kezelésére | 30 | 303/8/2020 | 2025. 06. 10. |
| Felkészítés az esélyteremtő intézményfejlesztési program bevezetésére | 30 | 101/10/2020 | 2025. 02. 18. |
| Gyermekfolklór a tehetséggondozás szolgálatában | 30 | 981/8/2019 | 2024. 12. 17. |
| Konfliktushelyzetek és kezelésük a pedagógiai gyakorlatban | 30 | 100/8/2020 | 2025. 02. 18. |
| Óvodás és kisiskolás korú gyerekek magatartási problémáinak kezelése | 60 | 625/8/2020 | 2025. 10. 13. |
| Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és/vagy autista személyek esetében | 30 | 176/10/2022 | 2027. 06. 01. |
| Tankockák használata az általános iskolában – kiemelten a természettudományos ismeretek tanításában | 30 | 245/10/2020 | 2025. 05. 07. |
| Tanulásmódszertani felkészítés a mindennapi pedagógiai gyakorlathoz | 30 | 301/8/2020 | 2025. 06. 09. |
| Újszerű tanulás- és tanítás-módszertani eszközök alkalmazása | 30 | 99/10/2020 | 2025. 02. 18. |
Előminősített képzéseink
| Képzési program megnevezése | Óraszám |
| A középfokú szakképzés módszertani és tartalmi megújítása | 8 |
| ÁKK működését segítő tananyagok alkalmazása | 10 |
| Az ÁKK működési sajátosságai | 15 |
| Duális képzés és az ÁKK kapcsolódása | 10 |
| Okos eszközök használata az oktatásban | 10 |
| Pályaorientáció | 8 |
| “A családom a hátamon” – hatékonyság a mindennapokban tréning | 15 |
| A helyi közösség szerepe a család életében-tréning | 15 |
| A kommunikáció szerepe az ismeretátadási folyamatokba | 30 |
| Alapkompetencia fejlesztése | 30 |
| Az állatasszisztált terápiák, mint fejlesztési módszer – kutyás terápia | 8 |
| Az online tanítás és az online számonkérés eszköztára, módszerei | 6 |
| Digitalizáció és Robotika az új szakképzési rendszerben | 20 |
| Étkezési zavarok és terápiájuk a súlyosan és halmozottan fogyatékos tanulók esetében | 24 |
| Gazdálkodj okosan! – a családi költségvetés készítésének alapjai | 15 |
| Gyermekkori depresszió és szorongás viselkedésterápiája | 15 |
| Hatékony online/virtuális együttműködések, tanítási-tanulási és hallgatói szolgáltatások lehetőségeinek és eszközeinek, valamint az adatelemzés alapjainak feltárása | 16 |
| Helyi értékek védelme, a közösségszervezés alapja tréning | 15 |
| Hiperaktivitás, figyelemzavar viselkedésterápiája | 8 |
| Kiégés elleni tréning | 20 |
| Kommunikációs tréning | 20 |
| Komplex Klub – téma-specifikus: A különböző kommunikációs és konfliktuskezelési technikák alkalmazási lehetőségei a pedagógiai szakszolgálati ellátásban | 8 |
| Komplex Klub – téma-specifikus: Az állapotmegismerés korszerű szemlélete és gyakorlata | 8 |
| Komplex Klub – téma-specifikus: Eltérések a nyelvfejlődésben, a nyelvi zavar diagnosztikája és terápiája | 8 |
| Komplex Klub – téma-specifikus: Hiperaktivitás, figyelemzavar | 8 |
| Konfliktuskezelés asszertívan | 20 |
| Menedzsment-képzés – vezetői készségek fejlesztése és a projektalapú oktatás a duális szakképzésben | 20 |
| Művészetterápiás eszközök komplex használata | 30 |
| Nyelvlökéses nyelés felismerése és terápiája | 35 |
| Orrhangzós gyerekek és felnőttek terápiájának módszertana | 30 |
| Piaci környezet elemzése a versenyképes képzési-struktúra szempontjából, a Szakképzés 4.0 és az Ipar 4.0 dimenziójában | 20 |
| Projektpedagógia, tanulói portfólió és értékelés a szakirányú oktatásban | 30 |
| Szakképzésben résztvevő tanulók jövőkép- és karrierlehetőségének tervezése | 20 |
| Takarékoskodj a pénzzel! | 10 |
| Tanulási út kidolgozása a szakirányú oktatásban a duális képzésben | 10 |
| Tevékenység- és a KKK térkép alapú tanmenetek készítése a duális képzésben az ÁKK-ban | 40 |