Képzési kínálatunk

Akkreditált pedagógus-továbbképzéseink

Továbbképzés megnevezése Óraszám Alapítási engedély szám Alapítási engedély érvényességének dátuma
A beszédészlelés és beszédmegértés folyamata és zavarai 30 186/10/2022 2027. 06. 01.
A gyermekfolklór eszközeinek alkalmazása a mindennapi pedagógiai gyakorlatban 30 980/9/2019 2024. 12. 17.
A kutya, mint segédtanár. Az állatasszisztált foglalkozások lehetősége a pedagógiában, gyógypedagógiában 30 448/8/2020 2025. 08. 06.
A matematikatanulás zavarainak felismerése és kezelése 30 302/9/2020 2025. 06. 10.
A mobileszközök használata, szerepe a pedagógusok digitális kompetenciájának fejlesztésében, online digitális tanítási gyakorlat különösen a tankockák alsó és felső tagozatban történő hatékonyságának fokozásában 84 12/50/2019 2024. 03. 19.
A pedagógus szerepe a család működésének segítésében 30 12/65/2019 2024. 03. 27.
A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése 30 12/62/2019 2024. 03. 27.
A szövegértés fejlesztése a LEGO Story Starter alkalmazásával 30 12/107/2019 2024. 05. 17.
A táblagép és a LabCamera használata a tanítás-tanulás folyamatában 30 12/41/2019 2024. 03. 08.
A tanulás és tanítás sikerességének támogatása a szövegértés és szövegalkotás által 60 12/39/2019 2024. 03. 08.
Autizmus – specifikus egészségnevelés curriculum alkalmazása 30 115/10/2020 2025. 03. 04.
Autizmus-specifikus ismeretek a köznevelésben 60 84/10/2020 2025. 02. 18.
Autizmus-specifikus pedagógiai felmérés-tervezés a köznevelésben 40 917/10/2019 2024. 12. 17.
Autizmus specifikus ismeretek a korai fejlesztésben 60 12/124/2019 2024. 06. 13.
Autizmus specifikus ismeretek a korai felismerésben 30 270/10/2022 2027. 08. 01.
Digitális eszközök és szolgáltatások az oktatásban 40 246/10/2020 2025. 05. 07.
Digitális pedagógiai asszisztensek felkészítése a tanítási-tanulási folyamat támogatására 60 631/8/2020 2025. 10. 03.
Értelmi fogyatékos és autista személyekkel foglalkozó szakemberek továbbképzése szexualitás és párkapcsolatok témakörben 30 30/10/2022 2027. 02. 21.
Felkészítés a digitális fizikakísérleteket támogató programok alkalmazására a dinamikatanítás során 60 263/8/2020 2025. 05. 07.
Felkészítés a kora gyermekkori intervencióra 90 253/8/2020 2025. 05. 07.
Felkészítés a serdülőkori problémák kezelésére 30 303/8/2020 2025. 06. 10.
Felkészítés az esélyteremtő intézményfejlesztési program bevezetésére 30 101/10/2020 2025. 02. 18.
Gyermekfolklór a tehetséggondozás szolgálatában 30 981/8/2019 2024. 12. 17.
Konfliktushelyzetek és kezelésük a pedagógiai gyakorlatban 30 100/8/2020 2025. 02. 18.
Lego eszközökkel támogatott konstruktív pedagógiai módszerek a matematikatanításban 30 12/40/2019 2024. 03. 08.
Olvasási és szövegértési problémák megoldása hatékony, képességfejlesztő módszerekkel 30 12/63/2019 2024. 03. 27.
Óvodás és kisiskolás korú gyerekek magatartási problémáinak kezelése 60 625/8/2020 2025. 10. 13.
Pályaorientáció támogatása az iskolákban 30 12/64/2019 2024. 03. 27.
Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és/vagy autista személyek esetében 30 176/10/2022 2027. 06. 01.
Tankockák használata az általános iskolában – kiemelten a természettudományos ismeretek tanításában 30 245/10/2020 2025. 05. 07.
Tanulásmódszertani felkészítés a mindennapi pedagógiai gyakorlathoz 30 301/8/2020 2025. 06. 09.
Hogyan előzzük meg a problémás viselkedést (HELP) – tanulókorú, serdülőkorú és felnőtt, pszichoszociális fogyatékossággal, mentális zavarral, autizmussal és/vagy más fejlődési zavarral élő emberek problémás viselkedésének megértése és a viselkedési krízisek kezelése 30 12/12/2019 2024. 01. 23.
Újszerű tanulás- és tanítás-módszertani eszközök alkalmazása 30 99/10/2020 2025. 02. 18.


Előminősített képzéseink

Képzési program megnevezése Óraszám
A középfokú szakképzés módszertani és tartalmi megújítása 8
ÁKK működését segítő tananyagok alkalmazása 10
Az ÁKK működési sajátosságai 15
Duális képzés és az ÁKK kapcsolódása 10
Okos eszközök használata az oktatásban 10
Pályaorientáció 8
“A családom a hátamon” – hatékonyság a mindennapokban tréning 15
A helyi közösség szerepe a család életében-tréning 15
A kommunikáció szerepe az ismeretátadási folyamatokba 30
Alapkompetencia fejlesztése 30
Az állatasszisztált terápiák, mint fejlesztési módszer – kutyás terápia 8
Digitalizáció és Robotika az új szakképzési rendszerben 20
Étkezési zavarok és terápiájuk a súlyosan és halmozottan fogyatékos tanulók esetében 24
Gazdálkodj okosan! – a családi költségvetés készítésének alapjai 15
Gyermekkori depresszió és szorongás viselkedésterápiája 15
Helyi értékek védelme, a közösségszervezés alapja tréning 15
Hiperaktivitás, figyelemzavar viselkedésterápiája 8
Kiégés elleni tréning 20
Kommunikációs tréning 20
Komplex Klub – téma-specifikus: A különböző kommunikációs és konfliktuskezelési technikák alkalmazási lehetőségei a pedagógiai szakszolgálati ellátásban 8
Komplex Klub – téma-specifikus: Az állapotmegismerés korszerű szemlélete és gyakorlata 8
Komplex Klub – téma-specifikus: Eltérések a nyelvfejlődésben, a nyelvi zavar diagnosztikája és terápiája 8
Komplex Klub – téma-specifikus: Hiperaktivitás, figyelemzavar 8
Konfliktuskezelés asszertívan 20
Menedzsment-képzés – vezetői készségek fejlesztése és a projektalapú oktatás a duális szakképzésben 20
Művészetterápiás eszközök komplex használata 30
Nyelvlökéses nyelés felismerése és terápiája 35
Orrhangzós gyerekek és felnőttek terápiájának módszertana 30
Piaci környezet elemzése a versenyképes képzési-struktúra szempontjából, a Szakképzés 4.0 és az Ipar 4.0 dimenziójában 20
Projektpedagógia, tanulói portfólió és értékelés a szakirányú oktatásban 30
Szakképzésben résztvevő tanulók jövőkép- és karrierlehetőségének tervezése 20
Takarékoskodj a pénzzel! 10
Tanulási út kidolgozása a szakirányú oktatásban a duális képzésben 10
Tevékenység- és a KKK térkép alapú tanmenetek készítése a duális képzésben az ÁKK-ban 40