Minőségpolitikai nyilatkozat


Annak érdekében, hogy a társadalom tagjai meg tudjanak felelni a gazdasági, kulturális és technológiai fejlődés kihívásainak, eredményesen kapcsolódhassanak be a munka világába, sikeresek lehessenek életük során, és a felnőttkori tanulás és képzés segítségével az életvitel minősége javulhasson, szükség van a szakmai, a nyelvi és a támogatott képzések szervezettségének növelésére, tartalmuk minőségének és megvalósításuk ellenőrzésének erősítésére.

A felnőttképzési tevékenység összes szereplőjének közös érdeke, hogy a képzési szolgáltatás folyamatában az eredményesség, hatékonyság, és a minőségi színvonal növekedése egyidejűleg valósuljon meg.

Magyarországon a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXXVII. törvény írja elő, hogy a felnőttképző képzési tevékenysége minőségének folyamatos javítása céljából a Kormányrendeletben meghatározott minőségirányítási rendszert működtet és gondoskodik annak külső értékeléséről.

A Productum Bono Zrt. összes munkavállalója e nyilatkozatban kívánja a minőség javítására, folyamatos fejlesztésére irányuló elkötelezettségét és részvételét megerősíteni.

Jelen minőségpolitikai nyilatkozattal elkötelezzük magunkat arra, hogy

  • tevékenységünk minőségbiztosítási rendszerét és a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, felelősséget vállalva mind vezetői, mind munkavállalói szinten a rendszer működtetéséért és fejlesztéséért;
  • a rendszer teljesítményét és a minőségcélok teljesülését rendszeresen értékeljük az intézmény vezetőségének bevonásával;
  • a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat;
  • figyelembe vesszük és kielégítjük a képzésben részt vevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeit, valamint az elégedettségmérésen és a helyesbítő tevékenységeken keresztül figyelembe vesszük és beépítjük a képzésben résztvevők véleményét a minőségbiztosítás megvalósításába.

Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. Ennek előfeltétele az általunk biztosított tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.

Stratégiánk ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.

Munkatársainktól és a tevékenységünkbe bevont Partnereinktől elvárjuk a megkívánt minőségszint folyamatos biztosítását, valamint minőségjavulást eredményező intézkedések felvetését, megvitatását és végrehajtását.

Minőségpolitikánk alapja Ügyfeleink elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük Ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket. Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.

A fenti minőségpolitikai nyilatkozatot magunkénak érezzük, tartalmával azonosulunk.

Bartalos Zsuzsanna
vezérigazgató     

Tamaskó Annamária
szakmai főigazgató